NYHEDER FRA FREETRAILER

| December 2020

Freetrailer Group A/S og Føtex indleder nyt samarbejde

Freetrailer Group og dagligvarekæden Føtex indleder et nyt samarbejde, som betyder at Freetrailers service bliver stillet til rådighed i et udvalg af kædens mere end 100 varehuse.

Freetrailer Group har indgået en ny samarbejdsaftale med den succesfulde dagligvarekæde Føtex, om at stille Freetrailer konceptet til rådighed for kædens kunder. I første omgang bliver det varehusene i Haderslev og Fredericia, som kommer til at tilbyde gratis trailere til deres kunder, hvorefter der vil blive kigget på at rulle selvbetjeningskonceptet ud til yderligere varehuse.

Philip Filipsen, Group CEO i Freetrailer glæder sig over det nye samarbejde, som passer perfekt ind i Freetailers udbredelse.

”Jeg er både glad og stolt over det indgåede samarbejde med Føtex, som er med til at markedsføre Føtex i lokalområdet og give Føtex’ kunder en 100% selvbetjent transportløsning. Vi taler her om et fantastisk varehus og et meget stærkt brand, som vi kan tilføje til vores forretning. Blandt Føtex’s mere end 100 lokationer i Danmark er der flere af stederne, hvor Freetrailer ikke er repræsenteret i dag, så nu får vi en endnu bedre Freetrailer-dækning i Danmark,” udtaler Philip Filipsen.

For yderligere information om Freetrailer Group A/S kontakt venligst:
Philip Filipsen, CEO
E-mail: pf@freetrailer.com

Kort om Freetrailer Group A/S
Freetrailer Group er en dansk teknologivirksomhed med det formål at gøre det nemt at booke og låne en trailer gratis via en deleøkonomisk it-platform.

Med en 100% selvbetjeningsløsning via app og elektronisk lås gives der fuld fleksibilitet til partnerne og deres kunder, og i dag har mere end 3,5 millioner personer gjort brug af Freetrailers service.

Freetrailer arbejder med en todelt vækstplan, hvor styrkelsen af de eksisterende hjemmemarkeder udgør det ene ben, og en yderligere internationalisering af konceptet udgør det andet.

Fakta:
+60 samarbejdspartnere
+350 afhentningssteder
+1900 trailere

Freetrailer Group står i dag med et skalerbart forretningskoncept, der bygger på en innovativ it-platform med et globalt potentiale. Freetrailer Group A/S blev børsnoteret på Spotlight Stock Market i 2018.
Ticker code: FREETR

Presse & Materiale

For presserealaterede henvendelser bedes I kontakte Freetrailers PR afdeling på: pr@freetrailer.com

Freetrailer ApS — CVR-number 27626661 | Sydmarken 31, 2860 Søborg, Danmark | Hovednummer: 88 537 700 | E-mail: pr@freetrailer.com

Vores profil

Kernen i Freetrailer er en avanceret IT-platform, der består af et intelligent og 100% selvbetjent it-system med apps, elektroniske låse, m.v., der gør det muligt for kunderne at booke, hente og returnere traileren. Af samme grund var vi indstillet til ”Årets E-handelspris 2019 for              årets bedste app”.

Rundt om kernen har vi opbygget en velfungerende vækstforretning, og nu går vi målrettet efter at få vores forretningsmodel bredt ud i flere lande